Mo Toes, Mo Problems
Seorang lelaki dengan benjolan besar di kakinya mencetuskan misteri untuk Dr. Vincent. Dr. Schaeffer menghadapi kes kelompok kutil di seluruh kaki seorang lelaki, dan pesakit Kiara mempunyai ibu jari kaki berganda pertama yang pernah ditemui doktor itu.