A Well-Planned Escape?
Apabila kontroversi mula reda, Swami Nithyananda mendapat populariti yang besar dan menarik perhatian orang Barat. Adakah sensasi viralnya berfungsi sebagai pelindung kepada rancangannya yang lebih besar untuk membentuk sebuah negara pulau Hindu, Kailasa?