Crime After Crime?
Berdasarkan dakwaan baharu terhadap Swami Nithyananda pada 2012, beberapa mangsa lain yang terselamat tampil ke hadapan. Semasa bertarung dengan satu demi satu kontroversi, dia cuba mengambil alih sebuah organisasi keagamaan yang penting di Tamil Nadu.