He Took My Daughters
Seorang bapa mendakwa bahawa anak perempuannya diculik oleh ashram, berlatarbelakangkan India yang taksub dengan dewa dan kerohanian yang bergaya sendiri. Tuduhan ini membuka kotak Pandora tentang dakwaan jenayah dan salah lakunya.