Selepas menonton rakaman kotak hitam yang memaparkan Hye-ran, Eun-ju memutuskan untuk membalas dendam. Eun-ju marah dengan Tae-wook yang hanya mempedulikan Hye-ran walaupun skandal tersebut dan mendedahkan masa lalu yang Hye-ran rahsiakan.