Hye-ran disoal oleh polis sebagai saksi dalam kes Kevin Lee. Melalui insiden ini, khabar angin bahawa dia suspek utama dalam kes pembunuhan tersebar dan Tae-wook, yang terganggu oleh keraguan terhadap Hye-ran, memutuskan untuk melindunginya.