Tae-wook ke Thailand untuk memperkenalkan Hye-ran kepada rakannya, seorang calon Setiausaha Kanan Presiden. Mereka makan bersama Kevin Lee dan Eun-ju. Kevin Lee menyindir Hye-ran dan Jae-yeong menyerahkan kerongsang Hye-ran kepada Tae-wook.