Kevin Lee adalah Lee Jae-yeong, lelaki yang pernah dia tinggalkan dahulu. Sementara dia berkabung, Goh Hye-ran kehilangan jawatannya. Hye-ran cubak menyelamatkan kerjayanya dengan membawa bekas kekasihnya, Jae-yeong, ke bilik berita.