Severance
Ketua pegawai kewangan syarikat Fortune 500 mati dicekik di rumahnya, Bernard dan Cosgrove menghubungkan beberapa jalan buntu untuk mencari pembunuh. Pihak pendakwa berhadapan dengan pertarungan sukar apabila McCoy dan Price bergaduh tentang kes itu.