Free Speech
Bernard dan Cosgrove menyiasat pembunuhan calon kongres. Pembantu pendakwa raya, Price dan Maroun berhadapan dengan plot terdesak pelampau untuk menghalang agenda calon dengan apa cara sekalipun.