Bernard dan Cosgrove berhadapan dengan beberapa suspek dalam kes tembakan guru besar di sekolah swasta elit. Nasib seorang remaja dipertaruhkan apabila Price dan Maroun berdebat siapa yang lebih bersalah, penembak atau pemboleh.