Fault Lines
Selepas seorang hakim mahkamah keluarga dibunuh, Bernard dan Cosgrove menggali segala ketidakpuasan hati terhadapnya. Apabila pejabat pendakwa raya berdepan dengan cabaran yang tidak diduga, Maroun bertindak untuk menyelamatkan kes.