Wicked Game
Apabila seorang anak muda dijumpai mati terlebih dos, Dixon menjalankan siasatan homisid dengan marah apabila kes lama yang tidak diselesaikan kembali menghantuinya. Price dan Maroun ambil risiko membahayakan saksi untuk mendedahkan suspek yang dahsyat.