Apabila beberapa mayat ditemui di sebuah bandar tepi laut, Stabler siasat politik dan rahsia dalam komuniti itu untuk cari pembunuh bersiri. Jet melindungi seorang saksi. Suasana jadi tegang apabila Stabler tak hadir ke perjumpaan IAB.