Apabila Biro ATF rancang serbuan ke gudang Redcoat, Trisha janji untuk bantu Stabler jaga keselamatan Joe Jr. Bell jumpa lelaki yang bunuh Sam. Satu lagi makan malam keluarga Stabler jadi tegang.