Stabler berdepan dengan perubahan cepat di pejabat dan di rumah setelah tamat tugas penyamaran. Bell upah penasihat yang boleh bantu polis dengan teknologi AI. Jet dan Reyes sedih dengan ketiadaan Whelan.