Bell dan pasukannya melindungi seorang saksi dan keluarganya daripada Los Santos sebelum beri keterangan. Carisi tak beri Stabler uruskan kes itu untuk jaga integriti kerja penyamaran. Stabler adakan makan malam keluarga yang huru-hara.