Main Channel Mansions
Ia boleh jadi menguntungkan jika Peggy boleh cari rumah sempurna dengan pemandangan untuk salah seorang lelaki terkaya di tasik. Amanda dicabar pasangan dengan idea berbeza untuk bajet mereka, dan ia jadi rumit apabila mereka tiba-tiba bertukar pandangan.