Cheer Challenge
Klien Gerardo mahu rumah tepi tasik dengan ruang latihan yang cukup untuk empat anak perempuan penyorak. Cierra bekerja dengan pasangan tunang dengan selera mahal, dan Gabriela cuba untuk menarik perhatian kliennya dengan rumah kubah yang unik.