Sink or Swim
Peggy sibuk dengan dua pereka dalaman yang mempunyai impian besar dan pendapat yang lebih besar. Gerardo ejen baru yang berdepan legenda yang tidak selalu menyukai pendatang baru, dan kesilapannya mungkin buat dia kehilangan urus niaga mewah pertamanya.