Clash of Legends
Broker menjadi klien ketika Jonas dan isterinya minta abangnya Justin mencari rumah impian mereka di tasik. Orang baru Amanda perlu bantuan Cierra untuk masuk ke Tasik Ozark dan carikan klien pemain bola sepaknya sebuah rumah tasik mewah.