The Midwest Coast
Bagi pasangan mewah Peggy, dok bot besar adalah satu kemestian. Namun apabila masa lalu jenayah Peggy timbul, adakah pelanggan barunya akan tetap bersamanya? Kawan-kawan Justin sedang mencari kabin hujung minggu, tetapi ada kecenderungan berbeza.