Cool Koalas and Elephant Calls
Dalam episod ini kami bertanya: bagaimana koala berbulu kekal sejuk di bawah matahari Australia? Bagaimanakah gajah berkomunikasi apabila jaraknya berbatu-batu? Adakah burung nasar kebal terhadap penyakit? Apakah rahsia lidah katak yang menakjubkan?