Barking Dogs and Sloth Buffets
Dalam episod ini: apakah maksud salakan anjing? Mengapa sloth bertukar hijau? Siapakah pelompat terbaik alam haiwan? Bagaimanakah penyu laut cari jalan pulang? Bagaimana kumbang menghabiskan masa yang lama di dalam air?