Time-Telling Dogs and Kangaroo Hops
Dalam episod ini kami bertanya: bagaimana anjing tahu masa? Bagaimanakah udang mantis mengemas tumbukan begitu kuat? Apakah rahsia lompatan kanggaru? Mengapa lebah madu mati selepas disengat? Dan, mengapa burung nasar terbang dalam bulatan?