Decorative Crabs and Loud Lions
Tinjauan dekat tingkah laku haiwan menakjubkan mendedahkan mengapa anjing suka berguling-guling dalam tahi, apa yang dikatakan singa apabila mengaum, mengapa semut pemotong daun menanggalkan daun tumbuhan dan sesetengah ketam menghiasi cangkerang.