Supersmart Dolphins and Hungry Hyenas
Permainan peniru dalam air menunjukkan betapa ikan lumba-lumba adalah antara makhluk paling bijak di dunia haiwan. Rahsia di sebalik kaki tokek yang luar biasa dan unik terbongkar, dan pakar menerangkan bagaimana lintah menghisap darah.