Elephant Noses and Ancient Animals
Pakar menerangkan bagaimana paus biru menjadi haiwan terbesar yang pernah ada dan mengapa gajah mempunyai belalai. Sebab-sebab bintik-bintik kumbang dan kucing mendengkur didedahkan.