That's Amore!
Franco Noriega mencipta hidangan kegemaran neneknya dari Itali! Dia buat hidangan Piza Roti Leper Prosciutto, Rigatoni Bolognese dan Zukini yang diisi dengan Aioli Lemon. Kemudian, Tiramisu yang Dipisahkan meraikan bahagian terbaik hidangan klasik Itali.