Comfort Food
Franco Noriega membuat hidangan makanan selesa klasik dengan jamuan Peru yang menampilkan Arepas Kecil yang segar dan gebu, Pollo a La Brasa berjus yang dihias sos hijau pedas, Papas Huancaina dengan Sos Keju Pedas dan Pisco Masam yang menyegarkan.