Easy Entertaining
Franco membuat hidangan malam minggu yang cepat yang sesuai untuk melayan tetamu. Dia bermula dengan Bruschetta Tomato segar dan Cendawan "Risotto" Mudah sebelum mengagumkan dengan Ayam Lemon Dijon dan Salad Pir dan Keju Kambing yang sedikit berkacang.