Blooming on the Coosa
Bagi tugas terakhir mereka, Ben dan Erin bantu baiki kawasan di Wetumpka yang rosak akibat puting beliung dengan mendirikan tapak pasar tani di depan Sungai Coosa. Jasmine Roth dan Ty Pennington bantu baiki mercu tanda berusia 130 tahun.