The Mayor is Also the Barber
Ben dan Erin bantu ubah suai rumah ikonik sebuah keluarga. Mereka dan Wendell Holland dari Hot Mess House jumpa hiasan 1920-an asli untuk kedai gunting rambut yang penting pada komuniti dan politik.