First Hammer Swing
Ben dan Erin mula bangunkan semula sebuah pekan kecil dengan tukar rumah asuhan kanak-kanak jadi lebih selamat dan selesa. Dave dan Jenny Marrs bantu sebuah butik yang hampir ditutup, dan seorang tetamu beri persembahan mengejut buat Wetumpka.