Say Yes to Wetumpka
Ben dan Erin imbau kenangan dengan baiki balai raya sempena nama datuk bandar wanita Wetumpka pertama. Tetamu jemputan, Randy Fenoli ceriakan sebuah majlis perkahwinan, dan Mia Starsiak Hawk bantu ubah suai rumah dua wira tempatan.