Longest Bar in Alabama
Ben dan Erin dah sedia untuk beri kejutan rumah idaman seorang pegawai polis wanita dan wakil belia di Wetumpka. Jon Pierre dan Mary dari Two Steps Home bantu pasangan Napier buka sebuah bar sukan dengan pemandangan sungai yang indah.