The Boogeyman's Lair
Jonathan Bennett minta tiga pasukan yang tinggal mencipta adegan sarang momok, dan artis kek berada jadi tumpuan kerana seluruh mangsa mesti dibuat daripada kek. Hakim Shinmin Li dan Aarti Sequeira menentukan dua pasukan mana yang menuju ke finale.