The Scary Square-Off
Jonathan Bennett minta lima pasukan yang tinggal membuat adegan dua raksasa bermain pelbagai sukan sambil ketengahkan kemahiran artis gula dalam paparan mereka. Hakim Shinmin Li dan Aarti Sequeira menilai reka bentuk dan akhirnya, satu pasukan tersingkir.