G.S.I.: Ghost Scene Investigators
Tiga pasukan baru bersemuka ketika Jonathan Bennett mencabar mereka membuat tempat kejadian jenayah mereka sendiri dengan elemen rasa yang termasuk kopi dan donat. Hakim Shinmin Li dan Aarti Sequeira memutuskan pasukan mana yang mara.