Halloween Word Games
Jonathan Bennett mencabar empat pasukan yang tinggal mencipta adegan berdasarkan tiga perkataan, dan artis labu jadi tumpuan kerana raksasa mereka mesti dibuat daripada labu. Hakim Shinmin Li dan Aarti Sequeira memutuskan pasukan yang akan mara.