Scare School
Jonathan Bennett cabar empat pasukan pertama mencipta adegan yang menggambarkan raksasa kegemaran mereka di sekolah, dengan snek sekolah klasik sebagai elemen rasa. Hakim Shinmin Li dan Aarti Sequeira memutuskan pasukan yang tersingkir.