Otherworldly Treats
John Henson menangkap roh di bilik sinar-X, dan dia mahu tukang roti menggunakan sinar-X sebagai templat untuk pencuci mulut. Kemudian, tukang roti membuat portal entremet yang edahkan makhluk alam lain kepada Carla Hall, Zac Young dan Stephanie Boswell.