Wizard of Labs
Untuk meraikan 85 tahun keajaiban Wizard of Oz, John Henson mencabar pembuat roti dengan pencuci mulut puting beliung. Kemudian, pembuat roti menyajikan pencuci mulut penyihir cair kepada juri Carla Hall, Zac Young, dan Stephanie Boswell.