Laboratory Story
Sepuluh pembuat roti meneroka Makmal Kimia Henson, John Henson minta mereka cipta pencuci mulut serpihan kaca dan hidangan mendidih. Carla Hall, Zac Young, dan Stephanie Boswell menguji toleransi racun dan membawa seorang pembuat roti ke krio pembekuan.