The Seven Year Itch
Nick dan Hank menyertai Wu untuk menyiasat pembunuhan aneh di taman tempatan. Kapten Renard terus berurusan dengan bayang dari masa lalunya. Sementara itu, Monroe dan Rosalee berjumpa doktor untuk melihat sama ada firasat Diana itu benar.