Zerstorer Shrugged
Ramalan yang terbongkar menjadi kenyataan apabila kuasa gelap tiba di Portland dan menyasarkan Diana. Dalam usaha untuk melindunginya, Nick, bersama Kapten Renard dan Adalind, kembali ke tempat penyiasatan pertamanya sebagai Grimm.