Where the Wild Things Were
Eve meneruskan misi untuk berhadapan dengan kuasa misteri yang dilihatnya di cermin dan berada di tempat yang tidak dikenali. Apabila kumpulan itu mengetahui apa yang telah dia lakukan, Nick mencari cara untuk menyertainya.