El Cuegle
Nick, Hank dan Wu menyiasat Wesen baharu dan menakutkan yang mengganas dan mempunyai motif yang mengejutkan. Kapten Renard terkelu selepas tetamu yang tidak dijangka muncul. Sementara itu, Diana ada berita menarik untuk Monroe dan Rosalee.