Blood Magic
Selepas beberapa siri serangan kejam dan maut, Nick dan Hank menemui petunjuk yang tidak mungkin di rumah jagaan tempatan. Sementara itu, Eve pergi ke Adalind untuk mendapatkan jawapan yang hanya boleh diberikan oleh Hexenbiest.