Major Mansion Makeover
Mina ubah suai rumah pemain bola keranjang profesional Justin Holiday dan keluarganya. Berharap dapat kembangkan perniagaannya kepada lebih ramai pelanggan, matlamat Mina ialah jadikan rumah agam usang ini menjadi oasis moden sebelum musim Justin bermula.